"Mikor fiúgyermek még az ember,és megkapja élete első matchbox-át,onnantól már apránként kap bizonyos alkalmakkor... Nekem szép gyűjteményem volt,úgy kb 30 db! Próbáltam mindíg vigyázni rájuk,de amit régen macau-ban gyártottak,eléggé ütöttek kopottak lettek 3/4 év eltelte után. Később 16 évesen pénzé tettem a maradékot... Érdekes történetek,higyjétek el..."

 

2000 óta gyűjtöm az autómodelleket,egy jópofa sztory tartozik hozzá,és most elmondom (ahogyan kezdődött): Jónéhány percbe telt,amíg két gyönyörű darabhoz hozzájutottam: 1.Mercedes-Benz 300 SL, 2.Jaguar XK 120 (1/24-es méretarányban),ahogy tovább keresgéltem,mindenki a bevásárlókocsim körül sertepertélt (komoly gyűjtők),nézegették,hátha visszarakom... Én pedig eloroztam elöllük... :) Sikerült megcsípnem 1200 FT-ért! (Mivel drágább boltok akadnak szépszámmal,ugyanezt beszerezhetném ott,már kissebb vagyont rákölthettem volna...) Eközben eltelt három év,lassan hozzájutottam anyám munkahelyén a nethez,így rákerestem dolgokra,kidobott egy csomó fórumot,ahonnan tovább fejleszthettem látásköröm... Közben ha időm engedte,néztem otthon ilyen műsorokat (a Discovery Chanelen),amiben amerikai autócsodákat mutattak be... 2003-2005 között 1/43-ban minőségük,és olcsóságuk miatt vásárolgattam szebbnél-szebb dolgokat: elsőgenerációs Mazda MX5,Chevrolet Camaro... (Mindez 300 FT/DB-ról indult!) Portyázásaim alkalmával beszélgetések közben idősebb "kollégák" meglepődnek hogy fiatal korom ellenére honnan az érdeklődés...  Még a szakmám miatt is kicsit szerencsés vagyok (ami autófényező),mert átültethetem a hobbymba,ha hibás,vagy nem tetszik a "járgány" fényezése... (TV-ben,illetve kiállítások látogatása során sok remek ötletem támad,amiket szeretnék megvalósítani egy sorozatgyártott modellből...Így lesz egyedi darab a tulajdonomban...) Nemrég jelent meg a Retró autók a keleti blokkból c.sorozat,amivel kezd "kiteljesedni" a gyűjteményem,így jutottam el a bejegyzésem címadásához...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása