Eddig egyszer volt szerencsém gyári állapotú járművet fényképeznem,és videóznom,de ez most a második ilyen kihagyhatatlan lehetőség volt... Előző nap este gondoltam eggyet,és felmentem az infósztrádára körbeszaglászni (Internet.),hogy mi történt a nagyvilágban,de nagy öröm fogadott a www.index.hu-n,mert időközben elkészült kis hazánk Google Street View-je,aminek igazán örülök,majd egy másik hír után felmentem,és kinéztem a holnapi programhoz ahol "lehorgonyozva" várhattuk a látványosnak igérkező "felvonulást"... Most erről az eseményről készítettem egy élménybeszámolót,amit most ezúton osztanék meg Kedves Olvasóimmal...

Másnap a "terepen" derült ki,hogy igen jól választottam helyszínt a legszebb környezetnek mondható az egész útvonalból,ami meg volt hirdetve... Míg vártuk az "ünnepelteket",addig látni lehetett egy gyönyörű magyar találmányt,egy digitális kamerát,ami még röpülni is tud! (Köszönöm az Uraknak,hogy megörökíthettem ezt a csodás gépet! Minden jót kívánok nekik! Külön megbízásból,de az esemény rögzítése volt a céljuk,némi sikerrel...) Majd rendőri felvezetéssel,és támogatással megérkeztek a Mercedes-Benz Citaro autóbusz flotta első fecskéi... A sofőrök szép lassan haladtak a kíváncsi optikák előtt,tiszteletem jeléül bicentgetni kezdtem,de a felénél abbahagytam,mert különben agyrázkódással szállítottak volna kórházba... Következő fix találkozási pont a Hősök tere volt,ahová a bemutató után beálltak,az átadás után pedig megtekinthették az érdeklődők... Pár érdekesség még a buszokról: Egy busztenderen a VT-Transman 150 új Mercedes-Benz Citaro autóbusz állományt szerzett be,majd ezeket a járműveket a BKK (BKV) bérli az alvállalkozótól,amellyel május elseje óta közlekedhetnek az utasok néhány vonalon...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása