Már évek óta rendeznek Örökségnapokat kis hazánkban,azért hogy felhívják az emberek figyelmét a régóta fennmaradt/megmaradt dolgokra,mint például: régi járművek,építmények,és egyéb restaurálásra váró tárgyakra... Most erről tudhatsz meg többet...

 

 

Ezen a napon rengeteg kiállítás,vagy egyéb titkos gyűjtemények nyitják ki kapuikat,hogy az érdeklődők betekintést nyerhessenek a nem hétköznapi épületekbe... Ilyenek a BKV telephelyek,a Közlekedési Múzeum raktára,gyárak,ilyen-olyan kúltúrális intézmények,ahová egy-két napig ellátogathatunk... Idén számos program volt még: Nemzetközi Loco Grand Prix a Vasúttörténeti Parkban,továbbá ott várta a gyermekeket,és felnőtteket egyaránt az idén 100 éves kelenföldi villamosremíz,ahol a vendégségbe várt T5C5K,UV,Bengáli,436,611-es villamos mellett három külön meglepetés-jármű érkezett... Ezek a Combino,TW6000,Ikarus 180-as csuklós busz volt... Egy-egy napra bármelyik korosztály belebújhatott a "járművezetők bőrébe",ahol egy szakember segített,elmagyarázta hogy melyik gomb mire való,illetve a pályacsengők használatára... UV-t már kívül belül ismerem (Tökmagkorom óta ezzel utaztam a legtöbbet.),meg az összes villamost,ami a BKV-nál közlekedik,ezért a Bengálit vettem "célba",mert annak soha életembe nem voltam még a vezetőfülkéjében... De most ez is összejött végre,és gyorsan körbefotóztam,majd hogy kicsit debrecenies "hangulat" legyen rajta,még bemondtam a hongosba: Nagyállomás... Mivel ez most különlegesség... De nem is akarom tovább szaporítani a szót,beszéljen helyettem az a kis összeállítás,amit készítettem erről az alkalomról...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása