Ugorjunk vissza az indőben egy kicsit! Talán még mindenki emlékszik arra 1988-ban még teljesen másképp ünnepeltük 20-adikát! Délelőtt (KB) 10:00-től vizi,majd utánna légiparádé rögtön jött kis kihagyással... Pár éve úgy döntöttek a szervezők,hogy egész napos állami ünnepséget rendeznek,de nem akárhogy!  :( Előeste: 2009.8.19. Híradó 18:30-kor: Elmaradnak a légi,és vizi bemutatók... Gondoltam akkor is kiugrom lőni pár képet a lezárandó Margit hídról mielőtt felújítanák...

Másnap gyönyörű időt sikerült kifognom mindenhez! Kattintgattam,nézelődtem,majd pár perccel később hajók úszkáltak a dunán zene kíséretében... Lementem,rakpart még zárva volt,kiderült viziparádé lesz! Kicsit örültem,de nem sokáig,11:00-kor elindult "hazafelé" minden jármű ami műsort adott... (Reménnyel tele hátha folytatják,repülő showval! Neten hivatalos program így volt fent,így olvashattad...) Hosszas csönd után oszlani kezdtek az emberek,nem volt mit bámulni... Néhány méterrel arrébb megláttam a helyi Staffot,odamentem hozzájuk megkérdezni lessz-e még valami látványosság?! Választ kapok: délután 1-kor,egy malév gép jön... Megköszöntem,majd leléptem... (Nem vártam annyit,most ezért visszautazni ?!)  Később kiderül: Megtartottak minden bemutatót,parádékat... Sokan rosszul lettek,mert egész nap ott álltak,étel-ital,wc nélkül (nehogy odamenjen más,míg ők könnyítenek magukon...),vannak akik dekkolnak még,hogy jobb helyről lássák az esti tüzijátékot...  (?!)  Ennyi sületlenséget! Hát most már tudjuk miért egész napos állami ünnepség augusztus 20! (Sok egyéb más programok között...)Jellemzése: Káosz,és bizonytalanság övezte a "dunapartyt"... Tapasztalatnak igen rossz,és ha valaki az én véleményemre kiváncsi: No comment!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása