Régebben láttam egy igen érdekes "beszélgetést" a TV-ben,melynek az internetes közösségi oldalakról,és ennek,előnyeiről,hátrányairól volt szó... Sajnos nekem is vannak ezzel kapcsolatban "tapasztalataim"...

 

 

 

Mostanában elég sok internetes közösségi "portál" alakult meg,de ismerek párat...(Hírből.)Ezek a Myvip,Iwiw,Facebook,és még sok más lesz... Lehet ez egy menő dolog,viszont manapság a "visszájára" is fordulhat... Hatalmas földbolygónkon az internetes "közösségek" segítségével szapulják egymást,keverik a szart,égetnek le valakit/valakiket bizonyos dolgokkal... Unokahugomtól kaptam egy iwiw-es meghívót,amivel sikeresen regisztráltam... Eleinte egész jópofa dolog volt,de kicsit kezdett az utóbbi években zavaró tényezővé válni,hogy felajánkoznak az ilyen-olyan ribancok... Van egy helyes "bejelentkezett ügyfelem",de ha olyan "vén kecske" lennék,biztos megnyalnám a sót! ;)))) (Jó mondjuk lehet ismerkedésre is használni a "szolgáltatást",de elég veszélyesnek tartom! Észre sem veszed,már nagy bajban lehetsz... Például egy légyott miatt "kirámolhatják" a lakásodat... Így vigyázz kikkel ismerkedsz a neten!) Adatlapunkon manapság divatos dolog megadni egyre több "infót" magunkról,feltöltögetni sok képet (pikánsabbakat is...),ami "bejárhatja" a világhálót,bonyodalmakat okozhat későbbi életünk során... (Például: Kirúghatnak állásunkból,vagy nem kapunk máshol munkát...) Mivel nemrég "szabaddá" tették a facebook-ot,próbaképpen regisztráltam... (Tudom így nem kezdünk mondatot!) Hát nem vagyok elragadtatva tőle! Értesítést kaptam erről,ha KB 3 nap alatt nem lépek be a rendszerükbe (Gondolom aktiválni...),akkor automatikusan törlésre kerülnek adataim... (És akkor mi van?! Töröld! Ha például rákeresel valakire olyan mint ha "nyitott könyv" lenne,ugyanis mindjárt olvasható az üzenőfal,amihez fel sem kell venni mással a "kapcsolatot"...) Tudomásomra jutott,hogy egy kattintással adathalászok,vírusok támadnak számítógépünkre,amiből hatalmas károk keletkezhetnek... Kinek kell ilyen????! Nekem ugyan nem! Pedig nagyon odavoltak ezzel a "másik" weboldallal! Maradok ahol vagyok,bár mostanában amit ilyen helyen tapasztaltam,kezdek elgondolkodni,hogy törölni fogom "magam",pont emiatt érdemes-e fenttartani nem tudom hány érdekkapcsolatot,akik képüket adják CSAK ismeretségünkhöz,és annyit se mond: Szeva Haver! Pedig sokakról azt hisszük: milyen jó barátok vagyunk!!! Már lehet hogy holnap eltűnök az ismeretségi körből,de én ezt nem fogom nagyon megbánni,hidd el! ;) Igen! Vagy valaki ilyen virtuális "igazolvány" nélkül is,ne szomorkodjanak azok akiknek nincs ilyen profilja valahol! Hú! Hány éven keresztül megvoltunk a technika csodálatos világa nélkül! Úgy 15-30 éve nem volt könnyű lejárató kampányokat folytatni,sok kellemetlenséget okozni ezekkel másoknak,vagy szétrombolni szép párkapcsolatokat,illetve átkozódó sorokat küldözni rendszerüzenetekben... Sajnos azt kell mondanom: Ez a mai internetes közösség...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása