Poénkodás a teniszpályán....

 2012.12.18. 20:11

Korábban is néztem az Eurosporton a teniszmérkőzéseket,de mivel tavaly nyáron az asztmám miatt alig tudtam kimozdulni itthonról,és nagyon ráértem,ezért ismét rászántam magam erre a remek időtöltésre... Hogy mi sült ki ebből? Most erről tudhatsz meg többet...

Az elmúlt nyáron rengeteg teniszezővel "ismerkedtem" meg a tévéképernyőn,viszont a döntőkre már sikerült a nagyobb neveket memorizálni,de most csak pár kedvencemet emelném ki szívesen... (Hölgyek közül: A két volt világelső Caroline Wozniacki,és Maria Sharapova,Férfiak közül: Roger Federer...) Meccs közben Wozniacki parodizálni kezdett,amiből olyan röhögés tört ki a pályán ahol éppen játszottak,sőt még ezt maga Federer is megmosolyogta,akiről szintén találni a neten André Agassival egy ilyen hasonló vicces videót,amit szeretnék most bemutatni a Kedves Olvasóimnak... Jó szórakozást kívánok hozzá!  :) Szeretném jelezni,hogy nem saját szerzemény,és forrásuk itt található:

http://indavideo.hu/video/Caroline_Wozniacki_Serena_Williamst_jatszik 

http://indavideo.hu/video/Agassi_es_Federer 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása