"Énblogtól" a végkifejletig...

 2012.08.14. 10:58

 

Bocsi,de most inkább lehagynám a megszokott bevezetőt,mint ahogy azt már megszokhatták a Kedves Olvasóim... Egyszer,amikor próbaképpen regisztráltam,még énblogot kezdtem "szerkeszteni",amit eleinte senkinek nem mutattunk meg,szándékosan,mert nem volt még eléggé bejáratva,de később egy szűkebb kör láthatta már... Sajnos volt negatív tapasztalatom a biciklisekkel kapcsolatban (Tisztelet a kivételnek!),erről kicsit indulatosan írtam egy bejegyzést,ami hatalmas poénba "torkollott",és ekkor jött az ötlet,hogy stílus váltok. Így kaptam újabb adag löketet a blog folytatásához,amit kemény három év alatt kissebb-nagyobb kihagyásokkal készítgetek,szép lassan fejlesztgetem új ötletekkel,ilyenek lettek a "kiszínezett" bejegyzéseim a fotós,videós élménybeszámolóimmal,amiket persze az ilyen-olyan utazásainkról,nosztalgiamenetekről,amin utaztam,vagy csak tudtam,és éppen kiugrottam dokumentálni az eseményeket... Mi jöhet ez után?! Majd idővel kiderül....

Címkék: Címkék

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása