Épphogy csak elkezdtem tanulni a fényező szakmát,de valamikor egy flakonos valamit láttam meg a kollégáimnál,ami nagyon egyszerűvé tette a zsírtalanítást... (Korábban hosszabb,időigényesebb volt,de ez forradalmasította ezt a technikát,és jóval gyorsabban végeztünk a munkadarabbal,meg a fényezésre előkészített autóval...) Hogyan lehet még hatékonyabbá tenni bármit ami hozzátartozik az életünkhöz,egy "univerzális segédeszközzel"?! Most erről számolok be egy kicsit...

Nemrég nézegettük a madarastesco akciós újságját,amiben egy "érdekes szerkezetet" pillantottam meg,amit már használtam tanonckoromban,és ez adott egy új remek ötletet... (Majd megvettük...) Úgy ugrottunk neki az ablakpucolásnak,hogy na gyerünk,mert sokára leszünk kész,és elég fárasztó is,de amikor elkezdtem használni a pumpás permetezőt... Hogyan jellemezném?! Használata egyszerű,gyors,és pénztárcabarát,mivel kevés az "anyagveszteség"... Ha valaki nem ismerné ezt a remek módszert,akkor ajánlom minden háziasszony figyelmébe... Szóval ez az új ablakpucoló "csodafegyver"... Sok sikert,és örömöt kívánunk a felhasználáshoz...  :)))

ablakpucolocsodafegyverablogra.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása