Beharangozó 2.rész

 2015.06.23. 16:26

 

 

Elnézést most ismét eltekintenék a néhány soros bevezetőtöl,inkább mindjárt belecsapnék a lecsóba... :) ;)
Tisztelt Olvasóm! Szeretném örömmel bejelenteni,hogy hamarosan folytatom a posztolást,természetesen eddig sem lustálkodtam,viszont sok minden történt mióta nem jelentkeztem... Tavalyról néhány érdekesség: Névnapom után 4 nappal adták át Budapesten a legújabb metróvonalat az M4-est,amit néhány napig bárki ingyen kipróbálhatott,Nagy Futam majálisát is megtekintettem (Csak a boxot,és padockot,az igazi bulit a TV-ből néztem,már ami érdekelt belöle... Találkoztam Baumgartner Zsoltal,aki nagyon kedves volt,picit beszélgettünk,majd kértem Tőle autógrammot...),illusztris vendégek fordultak meg a Magyar Vasúttörténeti Parkban,Oldtimer felvonulás a város szívében,majd szép csöndben kedvenc Forma1-es pilótánk Lewis Hamilton megynyerte második világbajnoki címét a Mercedes csapattal,közben olyan történelmi,családi,vagy szappanoperát nézhettünk meg,ami nagyon a szívünkhöz nőtt,csak párat említsek,mint a Rex felügyelő,Cobra 11 (Alarm für Cobra 11.),A korona hercege,Heartland,Reign,korábbról a Knight Rider,Klinika,Guldenburgok öröksége,Szomszédok,Linda,A Duna hercegnője,100 vasutat ezret,Fejezetek a magyar vasutak történetéből (Remélem jól idéztem az utolsó címet...),és még sorolhatnám,idén pedig elkezdték építeni a fonódó villamoshálózatot (Pedig ez már korábban is létezett,és még hány ilyen eset van/lesz! Na tényleg milyen jó lenne szerintem megvalósítani azt az elképzelést,hogy a Rudas Gyógyfürdő elé mindkét irányba villamosmegállót építeni... Így még könnyebb lenne megközelíteni úgy mindenki számára,a turistáknak is a város bármely pontjáról,főleg az M3,és M2,M4-es metróvonalakkal,7-es,és más buszcsaládokkal,18,19,41,49-es villamosokkal...),majd később megismerkedhetnek az opatíjai,törökországi,görögországi utunkkal,na meg a helyi kultúrával,és némi nyelvleckével kedveskedünk (Ne gondoljanak perfekt társalgási beszélgetésekre...),de nem szeretnék mindent előre lelőni,mert akkor nem lesz meglepetés! Legközelebbi viszontolvasásra... :)))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása