Egy bejegyzésbe kell "tömörítenem" 2 év jó,és sajnálatos történetét...  :(

 

Tömören és velősen,ami eddig történt velünk: 2009 március végén érdekes "hirdetményt" olvastam a Magyar Vasúttörténeti Park weblapján (Fogadj örökbe egy gőzmozdonyt!),melyre kis gondolkodás után jelentkeztem,és egy szuper dolog alakult ki belöle...Szép lassan,apránként járkáltunk ki a Parkba,glancolgatni az "öreg hölgyet",ami utólag "meghálálta" a sok gondoskodást...Telt múlt az idő,nagymama "átesett" egy orbáncon,amit később anyum "örökölt" meg ez év szeptemberében,így két emberről kellett gondoskodnom egyszerre... Közben "elfogyasztottunk" pár szappanoperát: Rubí az elbűvölő szörnyeteg,majd az Árva Angyalt: Maite Perroni,William Levy új álompárossal,és ezalatt elkezdődött az: Elbűvölő Szerelem... (Hogy itt mekkorát alakít a két kedvenccé vált főszereplő: Barbara Mori (Rubí szerepében ismerhettük meg),és José Ángel Llamas...) Sajnos a 2010-es esztendő sem kedvezett nekünk,anyu ismét "ágynakdőlt",addig nagymama állapota egyre rosszabb lett (Ezalatt az orvos többször látta...),majd nyár közepén végleg "itthagyott" minket...Emiatt lemondtam a "nagyszabású" 30. szülinapi partymat...(Nyaraláskor kaptam cserébe az élettől szép élményeket...) Nyár végén közös megegyezéssel sikerült oly sok áhított év után eljutni Debrecenbe,ahol meglepetések sora várt minket... (Egy fotósnak,és "nagy" tömegközlekedésbarátnak bőven akad ott "téma"...Erről bővebben később!) Templom,Egyetem,Műemlékek... Elég változó időnk volt,már azt hittük,hogy mégsem sikerül megvalósítani még egy "túrát",de utolsó napok egyikén végre kisütött a nap,így jegyeket vettünk Hortobágy felé induló vonatra...Úgy szurkoltam hogy MD szerelvény jöjjön,mert elég öregek,elhasználódtak,és már utolsó éveikben koptattak sínpárokat,amerre járhattak még... (Szerencsém volt,mostmár nem lehet Piroskával ezen a vonalon utazni!...)  Úgy november elején összehozott egy istvántelki látogatást még a Baráti Körösök önkéntes csapata,ahol múzeális értékű vasúti kocsik,és mozdonyok "alusszák örök álmukat,de hisznek a feltámadásukban"... Decemberben elkezdtem "befulladni" (alig kaptam levegőt),amire az orvos gyógyszereket írt fel,hátha jobban leszek tőlük... Közben "tapogatóztunk" mint tót a p.nán,majd 2011-ben kiderült,elvileg asztmás vagyok,de okozhat ilyet a reflux nevű "betegség" is! Röviden ennyi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása