Kis múltidézéssel kezdeném ezt a bejegyzésemet: Valahogy az életemben van valami,ami kicsit megmagyarázhatatlan (Néhány dolog az életemhez "kapcsolódik" egy-egy ponton...),mert 2003-ban volt egy nyereményjáték a Sláger Rádión,amin a "bemondott" pilóta nevét kellett helyesen leírni,és SMS-ben beküldeni elsőként... (Sikeresen beküldtem...Christiano Da Matta volt a helyes megfejtés...) Kisvártatva csöngött a mobilom,amin kiértesítettek,hogy én vagyok az a szerencsés nyertes,aki másodmagával ottlehet az akkori hungaroringi nagydíjon... (Csak pár száz méter,és egy hatalmas kerítés választott el a versenypálya aszfaltcsíkjától...) Végre élőben láthattam/hallgathattam mindent... ;)

 

 

  

2008-ban a Nyugati pályaudvar előtt volt felállítva az ideiglenes Toyota "főhadiszállás",ahová későbbre lettek beigérve a nagy sztárvendégek,addig felmehettél a pódiumra,ahol fényképezhettél egy eredeti Toyota F1-es versenyautót,vagy kipróbálhattad magad a kerékcserében... (Én pedig egy csinos hostess-t fotóztam,akinek azóta is örzöm "emlékét"... Pár éve a Gridgirl-ök felejthetetlen "figyelemfelkeltői" a sportágnak! ;))) ) Amíg így sürgölődtem,forgolódtam jócskán eltelt az idő,és szóltak,hogy mostmár bármelyik pillanatban megérkezhetnek a fiúk... (Megkérdeztem egy bizonsági őrt,hogy miként fognak "zajlani" az események... Ő azt tanácsolta,minél közelebb állok a kordonhoz,akkor nagyobb eséllyel "találkozhatok velük személyesen..." Persze megfogadtam a tanácsát...) Először Timo Glock jött oda,leszignózta a Toyotás aláírókártyát,amin az egész csapat van (Pilóták,tesztpilóták...),picit később ért hozzám Jarno Trulli,aki egy picit meglepett,mert meglátta a Száguldás Évtizede c.könyvet a kezembe,és azt írta alá nekem... (Bár ez volt a tervem vele...) Ezúton is köszönetet szeretnék mondani az azóta megszűnt Toyota F1 Team teljes csapatának vendégszeretetért,mindkét lehetőséget,"amit kaptam",ezen kívül Jarno Trullinak,és Timo Glocknak a nagy találkozásért! :)

Címkék: f1 jarno trulli timo glock 2008 toyota toyota

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása